Parasta palvelua ja tyytyväisimmät asiakkaat jo 13. kerran Turvalla
EPSI Rating 2024 -tutkimus vahvistaa: Turvan asiakkaat ovat jo 13. kerran Suomen tyytyväisimpiä.
Mitä tämä tarkoittaa?
Puolueettoman toimialatutkimuksen perusteella Turvalla on ollut tyytyväisimmät asiakkaat ja paras palvelu 13 vuotta peräkkäin.
Miten se toteutetaan?
Palvelu on henkilökohtaista ja sujuvaa. Yhteyden saa nopeasti ja korvauskäytännöt on reiluja. Esimerkiksi vuonna 2023 Turva korvasi 92,4% kaikista sattuneista vahingoista.
Miksi tämä on tärkeää?
Kun elämä yllättää – tärkeintä on saada apua nopeasti ja reilusti. Tällaisia tilanteita varten Turva perustettiin. Edelleen tänä päivänä asiakkaat omistavat meidät ja olemme ammattiliiton jäsenen paras turva. Suunnittelemme vakuutukset ja toteutamme palvelut asiakkaiden aitoihin tilanteisiin, ja siksi he saavat meiltä parasta vastinetta rahalleen.
Jos et ole 100% tyytyväinen omaan tilanteeseesi ja tällainen palvelu voisi olla sinua varten – jätä tarjouspyyntö kauttani. Hyödynnetään tarjouksessa omistaja-, keskittäjä- ja liittoedut, jotta saat parhaan mahdollisen hinnan vakuutusturvasta tinkimättä.